Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
آموزشاپلیکیشن و نرم افزار

نحوه پخش و اشتراک گذاری آهنگ های اسپاتفای در دیسکورد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیسکورد یکپارچگی فوق‌العاده‌ای با سرویس‌هایی مثل یوتیوب، Reddit و اسپاتیفای دارد. در این مطلب به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توان قابلیت پخش اسپاتیفای را در دیسکورد فعال کرد. به این ترتیب می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را با دوستان‌تان در دیسکورد به اشتراک بگذارید.

چگونه قابلیت پخش اسپاتیفای را در دیسکورد فعال کنیم؟

نکته: برای بهره‌مندی از تمام مزایای این ویژگی، نیازمند حساب پرمیوم هستید. حساب‌های رایگان با محدودیت مواجه خواهند شد و البته تبلیغات هم در آنها نمایش داده می‌شود.

برای پخش اسپاتیفای در دیسکورد، ابتدا باید چند گام ساده را طی کنید.

برای اتصال اسپاتیفای به دیسکورد و پخش موسیقی، به این ترتیب عمل کنید:

 

1- نرم‌افزار دیسکورد را در کامپیوتر اجرا کرده و روی دکمه تنظیمات که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 

2- از منویی که ظاهر می‌شود، روی Connections کلیک و از لیست گزینه‌ها، Spotify را انتخاب کنید.

 

3- با این کار به صفحه توافق‌نامه مجوز کاربر نهایی اسپاتیفای هدایت خواهید شد. برای قبول شرایط روی Agree کلیک کنید. بعد از این باید به حساب کاربری اسپاتیفای وارد شوید.

 

4- حال صفحه اعلانی نمایش داده خواهد شد که شما را از متصل شدن دو سرویس اسپاتیفای و دیسکورد مطلع می‌کند.

 

5- به نرم‌افزار دیسکورد برگردید، و در بخش Connections، حساب کاربری اسپاتیفای را پیدا کرده و گزینه Display on profile را فعال کنید.

 

6- یک آهنگ را در اسپاتیفای پخش کنید، روی نماد + در دیسکورد کلیک کنید، و شخصی که دوست دارید برای گوش دادن به آهنگ اسپاتیفای دعوت نمایید را انتخاب کنید.

7- صفحه دعوت ظاهر خواهد شد و آهنگی که در حال گوش دادن به آن هستید را نمایش می‌دهد. در صورت نیاز می‌توانید نظری بنویسید و بعد از این روی دکمه Send Invite کلیک کنید.

 

8- این دعوت‌نامه پویاست یعنی قطعه‌ای که فرد گیرنده هنگام دریافت دعوت‌نامه می‌شنود، آهنگ یا پادکستی است که شما در همان لحظه مشغول به گوش دادن به آن هستید.

 

پروسه به پایان رسید! با ملحق شدن دوستان به این استریم شاهد اضافه شدن آیکن پروفایل آنها خواهید بود.

دقت داشته باشید که هنگام گفتگوی متنی با دوستان امکان گوش دادن به آهنگ در حال پخش برای همه وجود دارد اما اگر گفتگوی صوتی را فعال کنید دیگر قادر به شنیدن آهنگ نخواهید بود.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا